Tuesday, May 24, 2011

#18 : Ko ni semak perut family aku je!!!!!

Salam...smlm aku on balik handset lama aku...pas tu terbaca lah msg2 yg lama...smpai lah terbace msg ni...

" fara ni buat semak perut je kat family kitorg..."

Huhu...nape lah aku terbace balik msg ni...mmg aku salah...mmg aku penah buat perkara yg tak betul...dia pun buat benda tak betul dgn aku...sbb tu lah aku mengamuk...tapi aku tak penah nak terfikir untuk menyemak dalam family dia...ntah lah...perkara dah berlalu..dendam???? perlu ke??? mmg sakit, tapi ntah lah...maybe aku  perlu buat tak tahu je kot...mcmane kalau tibe2 terjumpa diorg??? ape aku nak buat??? kena lari kot...mana boleh dekat2, nanti buat semak perut diorg je...huhu...fullstop fara..perkara dan berlalu...jangan simpan pape..

No comments:

Post a Comment