Thursday, June 28, 2012

# 34 : Dreams Das Auto


Salam...my dreams car...hehe..Last year bulan 9 kot..aku pegi Volkswagen Das Auto Show kat Stadium Bukit Jalil..Actually tak tahu lah sgt pasal kereta ni..tapi tak tahu lah nape aku berminat nak g show ni..Dalam banyak2 model..aku paling berkenan kat POLO GTi...pertama kali aku tgk kereta ni aku terus jatuh hati..haha...cinta pandang pertama tu.. sambil kaki aku melangkah nak g usha kereta ni..aku cakap dlm hati..."aku nak kereta ni..satu hari nnti aku akan bawak kereta ni.." Bila dah usha luar dan dalam..aku mmg tertarik giller dgn kereta ni..mmg smart ar...then g lah cari brochure, nak tahu harga..mahal rupanye kereta ni...tak mampu aku nak beli..melainkan aku kawin dgn anak dato' tak pun dengan dato'...hahaha...

Model versions: Polo GTI 1.4 TSI  
Special models:      
Version132 kW  (180 PS) TSI
Nett selling price (3-door) - Peninsular             RM 132,888.00
Nett selling price (5-door) - Peninsular RM 135,888.00 (mampu kah????)   




No comments:

Post a Comment