Sunday, December 5, 2010

#2 : Lelaki Perasan =p

Salam...tajuk tak boleh blah...hehe...ramai yang cakap perempuan cepat perasan..tapi bagi aku laki yang cepat perasan...layan lebih ckit ckp kite suke kat die...tak bleh aku laki mcm ni....
halo guys!!!! yang kat luar sana...uolls kena tahu tak semestinya kawan tu makna nye cinta...kadang2 aku lagi selesa kawan dgn budak laki ni sbb tak yah nak jaga feeling diorg tu...tapi bila aku dah jumpe laki yang cepat perasan mcm sorang mamat ni, aku dah malas nak layan...tak kuasa aku nak feeling lebih2 kat mamat ni...nak kena jaga hati die pulak...bukannye penah declare pun...lain lah ko tu pakwe aku..boleh lah aku layan ko mcm raja...hehehe...nway, aku tak ckap semua laki mcm tu..segelintir je yang laki perasan ni...ramai lagi yang sporting...even diorg dah ade steady couple still boleh berkawan dgn perempuan...mcm tu lah baru betul...aku suka nak berkawan sbb banyak input boleh dapat...borak2 kosong pun dapat gak something...tak kisah lah dari segi kerja, duit, pengalaman....boleh jadi giler wei kalau tak de kawan....hehe...

2 comments:

  1. btol3......tp klu sy btol2 suka dia...dikira dia prasan x?hehehehe

    ReplyDelete
  2. kalau dah suka tak pe...terus terang jelah...=p

    ReplyDelete