Thursday, December 9, 2010

#4 : Kehendak Saya

Salam...new face new mood...hehe..tq for En Harry Azizan aka adeq macho =) sbb dah tolong aku mcamne nak design blog ni...aku ni mmg tak kreatif...nasib baik ade die ni yang sudi membantu...hehe..tq ye....


Aku tengah berangan sebenarnya...macam2 aku nak beli...duit yang ade kat tgn ni tak lah byak...tapi mcm2 nak beli..huhu...ni lah perempuan, penuh dgn nafsu shopping..hehe...meh aku senarai kan ape yang dah tersenarai dalam kepala aku ni...


1) Handphone : skrg aku pkai nokia 3120...tak leh nak wifi..nak beli hndset yg bleh wifi...tapi aku tak nak byar bil internet...sbb aku pcaya, tak lama lagi kat mana2 bleh wifi...so no need to pay internet fee...hehehe...dan aku nak handset yang ade microsoft office...senang nak buat kerja..rajin pulak aku ni...heee...


2) GPS : aku kena ade benda ni...sbb aku selalu sgt lost...ntah mane2 aku pg...klau kat kl tu lg lah...mmg akan sesat...pusing2 tempat yang sama...tak pun dah nampak bangunan yang aku nak pegi...tp tak tahu mana lorong nak masuk...hahaha...teruk kan....


3) Jam : aku teringin nak pakai jam seperti di bawah ni...hehe...tak tahu nak pilih yang mana satu..huhu...







No comments:

Post a Comment