Monday, December 6, 2010

#3 : Stalker

Salam...korang penah jadi stalker tak??? aku penah jadi stalker fb sorang mamat ni...dah lama aku buat kerja ni...hahaha...tak malu kan?? bukan ape, aku just nak tahu perkembangan dia je...aku happy bile tgk die happy...aku pun tak tahu nape aku suka nak stalker fb die...maybe aku admire life die kot...die dah ada awek...aku tak jeles pun...cume suke nak tgk relationship diorg yg supporting tu...suke tgk family member dia yang caring each other...aku tgk life die macam senang je...macam tak de yang susah...tapi tak tahu lah hakikat dia mcmane...mesti dia bangga kan kalau tahu ade org intai2 dia..hehe...tak salah kan jadi stalker yang baik..bukan nye aku merosakkan hubungan diorg pun..huhu...lagi pun aku selalu boring..tak tahu nak buat ape...so, aku akan terus mengintai mamat ni sampai bile2...dan aku harap die tak kan tahu sbb dah 4 tahun aku buat kerja ni...hahaha....=p

No comments:

Post a Comment